نگاه

نگاه نگاهیست ساده اما تازه به روزهای جاری ما

نگاه

نگاه نگاهیست ساده اما تازه به روزهای جاری ما

سخنی در آغاز

منت خدای را عزوجل که طاعتش موجب قربت است و به شکر اندرش مزید نعمت...

سلام! 

 اگرچه هنوز مطمئن نشدم که در این صفحات به چه حوزه هایی نگاه می کنم. اما جز به زبان عامیانه (که زبان سخن من با شماست) نمی نویسم.  

به نظر من حرف زدن(درست حرف زدن) بسیار سخته. و نوشتن حرف ، سخت تر! اما تمام تلاشم رو می کنم که به راحتی و به دور از تکلف و پیچیدگی با شما سخن بگم . هرچند این نوع نوشتن (با اینکه نوشتن حرف ماست) ویرایش نشده تلقی میشه!

بگذریم، 

 من قصد نوشتن من رو ندارم. خیلی از وبلاگ ها به مسائل شخصی افراد اختصاص دارن. می دونید اگر خوب فکر کنید تمام نوشته ها یا آثار مکتوب جهان به نوعی نوشته شخصی به حساب میان. چون پدید آورنده چه در نوشتن یک رمان، و چه در نوشتن یک مطلب علمی به مسائل ذهن خودش پرداخته. اما تفاوت در اینجاست که یک سری از مسائل متعلق به ذهن تعداد وسیعی از انسان هاست. به عبارت دیگه خاطرات فردی شخص از مسائل ذهنی و جاری زندگی تفکیک پذیره. بنابراین من تلاش دارم تا درباره برخی مسائل و گاهی مصائب ذهنی افراد بنویسم. 

 

 ضمناً فکر می کنم بد نیست که گه گاه بعضی مطالب به زبان گیرای طنز نوشته بشه.

نهایت لطف شما رو دارم اگر برای من پیشنهاد خودتون رو بنویسید. چون این صفحه نگاه شما هم هست.

نظرات 2 + ارسال نظر
وحید جمعه 18 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:25 http://www.arinoos.blogsky.com

سلام
خوبی؟
اول باید افتتاح وبلاگتون رو تبریک بگم.
دوم یکم با نظرتون موافق نیستم.
یعنی اگر شما مسائل مربوط به ذهن بسیاری از انسان ها رو بیان کنید بازم از من گسترده استفاده کردید. و شما نیز جزو نوشته ی خود هستید.
به هر حال برای یادداشت اول عالی بود.
خوشحال می شم سری به ما بزنید
فعلا...

سلام. مرسی از نظرت. باید بگم منظور من دقیقاْ همینی بود که گفتی. می خواستم بگم درباره مسائلی می نویسم که به من های بیشتری مربوط باشه نه فقط من فروغ. بازم ممنون.

هدی شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 01:58

موفق باشی.بیشتر بنویس.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد