نگاه

نگاه نگاهیست ساده اما تازه به روزهای جاری ما

نگاه

نگاه نگاهیست ساده اما تازه به روزهای جاری ما

فریاد

فریاد می زنم :  

                                                    « من انسانم » 

و منتظر مزه ی خون در دهانم می شوم... 

 

خون را تف می کنم و فریاد می زنم : 

                                                    « من انسانم » 

و منتظر تکه های دندان در دهانم می شوم... 

 

دندان ها را می خورم و فریاد می زنم : 

                                                    « من انسانم » 

و منتظر قطع زبان در دهانم می شوم... 

 

بی زبان و بی صدا فریاد می زنم : 

                                                    « من انسانم » 

و منتظر مرگ می شوم...

نظرات 3 + ارسال نظر
ایمان پنج‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 00:18

عالی بود....

مرسی....

روزنامه چی جمعه 23 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 02:48 http://ruznamechii.blogfa.com

هر چه باشد من انسانم،
وارث همه آرزوهای خداوندی!

تلخی اندیشه تو زیبایی قلمت شیرین می کنه، اما از دردش کم نمی کنه! فوق العاده بود، شرمنده که واژه ای بزرگتر از این هنوز خلق نشده

سخن من، نه از درد ایشان بود، خود از دردی بود که ایشانند... مرسی گلکم.

طنزنگار شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 06:36 http://tnegar.blogfa.com

امیدوارم همیشه زنده و پیروز فریاد بزنی انسانیت را.

از لطف شما سپاسگذارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد