نگاه

نگاه نگاهیست ساده اما تازه به روزهای جاری ما

نگاه

نگاه نگاهیست ساده اما تازه به روزهای جاری ما

برای دوستم

دوستم کنارم نیست !  

احساس تنهایی عجیبی می کنم. 

 این پست رو فقط به عنوان درد دل می نویسم. واسه شکستن عادت! 

عادت به اینکه وقتی ناراحتم به علت ناراحتیم بی توجه باشم و به جاش به چیزای دیگه گیر بدم! 

در نتیجه میگم که دانشگاه شروع شده و این ترم با دوست همیشگیم (روزنامه چی درگیر!) نیستم جز توی یک کلاس و این ناراحتم می کنه. 

انگار بدون اون اعتماد به نفسمو از دست می دم! 

همینکه هست و می دونم نزدیکمه و اگه حرفی بزنم گوش می ده اگه کنفرانس دارم نگاهم می کنه انقدر خوبه که حاضرم ۱۰۰ تا کلاس اضافه برم اما باهم باشیم. 

و عجیبه 

عجیبه این حس دوستی  

عجیبه که از دسته همه جز اون کلافه بشی 

عجیبه که حضورش با اینکه ساکته هزاران طوفان رو آروم می کنه 

بی هیچ خشمی 

بی هیچ ترسی 

 عجیبه که اولین سالیه که از شروع سال تحصیلی احساس دلتنگی می کنی

و عجیبه 

که بعد از اینهمه فقط بخاطر غم نبودش حاضر بشی وبلاگت رو آپدیت کنی!!!

نظرات 9 + ارسال نظر
روزنامه چی شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 00:12 http://ruznamechii.blogfa.com

هر بار که بغضی شدم آرامش شانه ات پناهم داد
هر بار که لبخندی شدم بر لب هایت نشستم...
دلگیر می شوم از دلتنگیت...
بخند... به یاد همه خنده هایمان...به یاد همه خنده هایت، که آرامم می کنند بی اختیار
هیچ فاصله ای، هیچ فاصله میان ما خط فاصله نخواهد شد... عزیز ترین عزیزانم! دنیا با همه بزرگیش میان ما خط فاصله نخواهد شد...
می بوسمت با غریب ترین دلتنگی پاییزی...

یقین دارم که حتی مرگ هم حریف خاطره نخواهد شد...
مرسی عزیزم...

ستاره(گاهی به آسمان نگاه کن) شنبه 10 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 17:40 http://www.berlo.blogfa.com

یعنی من خراب اینجور رفاقت ها هستم!
مرام کٌشمون کردی به مولا! D:

چه کنیم دیگه! خراب رفیقیم!!!

فرانک یکشنبه 11 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:51 http://namehaye-paeezi.blogfa.com

سلام عزیز دل،
خوشحالم که پیدات کردم اینجا.
ازین به بعد منتظرتم بسیار.
در ضمن من link کردمت، بدون اجازه.
می خونمت.

مرسی خانووم. منم می خونمت!

س.ص سه‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:28

بابا خراب رفیق من اگه جای روزنامه چی بودم خودمو دورت لوله میکردم تا خاکی نشی :)

قربونت بشم! لطف داری برادر!

روزنامه چی یکشنبه 16 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 18:17

بی هیچ دلیلی دلگیرم...با همه دلیل های موجه عقلانی...بی هیچ دلیلی دلگیرم...
حالا که نه عقل به کار می آید و نه دل...
وقتی نیستی هیچ چیز این دنیا به کار نمی آید... چه برسد به دل،این همیشه تنگ...چه برسد به عقل، آن همیشه نا هماهنگ...
وقتی نیستی، دنیا با همه بزرگیش خفه ام می کند... تاب نمی آورم این دلتنگی را... بمان، حتی اگر اندک...حتی اگر محض دلخوشی...حتی اگر بی هیچ دلیل موجه عقلانی... اصلا بی خیال عقل...همه چیز زیر سر همین عقل است...چرتکه که بیندازی، سهم من از تو بسیار کمتر از این هاست...اما چه اهمیت دارم، وقتی که نبودنت بغض هایم را آبستن می کند و دردهایم را تازه ... چه اهمیت دارد، وقتی نبودنت همه حواسم را می دزد... بمان، محض این دل تنگ...همین و بس

من مرده ی همین قلمتم عزییییییییییییییییزم.....
می مانم، اگر چه شکسته ، اگرچه ناتوان از به دوش کشیدن بارت،
اکرچه می هراسم ابرهای فکرم دل دریایی ات را بارانی کند...
باز می مانم تا وقتی دیگران از باران می هراسند ما از مرز های آسمان گذر کنیم، ما، من و تو........

میلاد نوروزی شنبه 6 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 00:38 http://kaakolzary.blogfa.com

very nice

ممنون

................................gharibe ashna پنج‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 15:08 http://www.a3maneabi.blogfa.com

kharabe rafigh?????????!!!!!!!!!!!!!!!1:)))))))))))bavar nakonin.....ina hame harfe :)))))

deletam bekhaaaad!!! hame midoonan man cheghadr ba marefatam joz to!!!!

nazanin چهارشنبه 24 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 16:21 http://nazanin-mehr.blogfa.com/


´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´
´´´´´´¶¶´´´´¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶´¶¶¶¶´´
´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶´¶¶´´´´¶´
´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶´¶¶¶¶¶¶´´´¶´
´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶¶´
´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´
´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´
´¶¶¶´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´
´´´¶´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´
´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´¶´´
´´¶¶¶´´´´´´´´´¶¶¶´´´´¶¶´´´¶¶´´
´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´
´´´´´´´¶¶¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´´´
´´´¶¶¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´
´´´¶´´´´¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶´´´¶´´´´´
´´´¶´´´´¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶´´´´
´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶´´´¶¶´´
´´¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶´´
´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶´´
´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶´´
´´¶¶´´´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´´¶¶´´´
´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´....

به منم سر بزن خوشحال میشم

chashm

حسن چهارشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 20:26 http://bayadkarikard.blogfa.com

سلام..وبلاگ زیبایی داری. فقط فکر کنم همه آشنا هستن من غریبه

سلام، مرسی. اشکالی نداره، همۀ آشنا ها یه روز غریبه بودن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد